hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دیدار نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان 

دیدار نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان 

کوهساری نماینده مردم شریف شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با مهندس رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در خصوص وضعیت آب شرب و پروژه های در دست اقدام  شهرستان های مذکور دیدار و گفتگو کرد. 

 رحیمی مدیرعامل شرکت در این دیدار گزارشی از روند پروژه های در دست اجرای شهرستان های آزادشهر و رامیان را بیان نمودند. 
مهندس کوهساری نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با بیان مشکلات کمبود در منابع تامین  آب شرب بر تخصیص هرچه بیشتر اعتبارات ملی و استانی در حل مشکلات آبرسانی به شهرستان های  آزادشهر و رامیان   و همچنین تکمیل پروژه های فاضلاب تاکید نمود. 
رحیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در این دیدار به  نحوه تامین و توزیع آب شرب، طرح‌ها و پروژه‌های آب و فاضلاب در حال اجرا و  محدودیت‌های منابع تامین مالی برای تکمیل اجرای طرح‌ها در این شهرستان ها پرداخت و افزود : مجموعه شرکت آب و فاضلاب گلستان برای کلیه شهرستانهای استان و نیازهای مشترکین برنامه های هدفمندی را تدوین و برای نیل به هدف و امر خدمات رسانی از هیچ  تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد. 
در پایان مهندس کوهساری از مدیریت و مجموعه کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان گلستان در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی  تقدیر و تشکر نمود .

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد